1koalannesi 2,5 aylıkken hastalanmıştı da antibiyotik vermişti doktor bi de buhar vermemi önerdi, nebulazatörün içine minik serumlar saatli olarak yazmıştı ona uygun buhar verdim. Siz maskeyle gezin, emziriyorsanız bol bol emzirin güzel beslenip ama doktora da sorun isterseniz