iyi akşamlar anneler kızım 5 yaşında , bu yıl anaokuluna başladık 1 eylül itibariyle , bi ara alışmıştı güzel gidiyordu herşey ama şu son 10 gündür ağlayarak giriyor okula, öğretmenimi seviyorum diyor ama seni çok özlüyorum diyor , sınıfta çok çekingen duruyor , arkadaş edinmek için uğraşmaz çok utangaç , karşı taraftan bekler hep bi adım. yani iyiye gitmesi gerekirken kötüye gidiyor sanki bu okula alışma süreci anlamıyorum , normal mi ilk sene böyle olması bilmiyorum, sizinde bu şekilde yaşadığınız şeyler varsa paylaşın lütfen , nasıl atlattınız , ne kadar sürdü bu süreç , lütfen beni rahatlatın 🙏🏼😞