Eşim işyerinde kahvaltı için kek istedi kakaolu sade karışımı zebra kek yaptım tadi çok iyi yumuşacık oldu fakat kalıptan çıkarırken kötü oldu şekli hoşuma gitmedi dedim tekrar yapayım yaptım Buda çok güzel oldu tadı falan kalıptan çıkarırken yarısı içinde kaldı halbuki güzel yağlamıştım margarinle heryerini napıyım birdaha yapmam eşim diyor bişey olmaz götüreyim diye kekim gideceğini anladı heralde