Merhaba hanımlar 7 ay 3 günlük erkek bebeğim var. Baş ölçüsü 42 cm çıktı ve kafasının arkası düz yatış pozisyonunda dolayı. Doktor baş çevresini altsınır da ama sosyal gelişimi iyi dedi. Dönmemesi ve desteksiz oturamadığından dolayı fizyoterapiye gidiyoruz çünkü bebeğim hiç yüzüstü durmayı sevmiyor bu yüzden hep yatar pozisyondaydı ve pusetteydi çoğu zaman :( sizin bebekleriniz ne zaman döndü ne zaman desteksiz oturdular. Çok moralim bozuk ne yerdeyim ne gökte. :(