Ada-Aylin
Benim kızım da doğduğunda saçları yoktu çok üzülüyordum neden çıkmıyor diye sonra yavaş yavaş çıkmaya başladı 2 yaşına basacak saçları çok güzel uzadı sadece ön taraf çok seyrek
Bişey kullanmadım ben çok şey tavsiye eden oldu ama güvenemedim