Herkese merhaba buraya yeni katıldım sürekli girip merak ettiğim şeyleri okuyordum şuan girip ben geçtiğim yollardan bahsetmek istedim bir kızım var sonra bir oğlum oldu özel çocuk olarak doğdu ve geçen sene kaybettim psikolojik olarak yeni toparlandım çünkü tüp bebekle çok şükür sağlıklı bir bebeğim oldu hayatıma renk kattı resmen ablasına umut oldu ama her zaman kalbim de ve hiç unutmayacağım onu ❤️