Gerçekten artık sıkıldım kadın doğum bölümü nasıl sürekli randevuları son gün iptal eder ya hamile değilim ama kanamam var spiralim kaydı büyük ihtimalle burası küçük yer büyük hastaneye gitmen gerekiyormus randevu aldım habersiz iptal ettiler iyi ki çoluk çocuk yola çıkmadık(1 saat yolumuz), cumaya aldım sabah onayladım gelicem diye akşam baktım iptal etmişler acile gitsem ilgilenmez biliyorum orayı başka yakın hastanedr yok sağlık bakanlığıni aradık oraya bildirdik en erkende 26sina var oda çok geç