Aylarca boşa kullanmışım hiçbir etkisi olmamış 9.ayda kan tahlili verdik çok düşük dedi doktor dozunu arttırdı 2 ay sonra kontrol dedi yine etki etmemiş özel damlalar alırken sürekli aynı markayı kullanmayın demiştir bir doktor her ay değiştirin demişti dinlemedim bestirona devam ettim temiz içerikli diye 1 yaşında bebeğim devletin verdiğini kullanmaya başladım 1 ay sonra kontrol var inşallah yükseltir bu sefer