kalkbircaykoy yaparsınız. Yapılmayacak bir şey değil. 25 yaşında bir yazılmıştım, trafik kazası geçirince bıraktım. Anne olduktan sonra tekrar yazıldım, bebeğim 3 aylıkken ehliyetimi aldım. Hastaneye gitmek bile zülümdü, Taxi çağır bekle aşağı in, hastaneden çık yine taxiye bin falan. Başarılar diliyorum.