simseklivekalpli Iscan enfeksiyon dönemi olabilir, diğer testlerde bişey yoksa bunlar da önemsiz oluyor genelde tek başına anlam ifade etmiyor çok aşırı yuksek ve düşük bişey yok zaten
Marianne Iscan Viral yada bakteriyel enfeksiyon geçiriyor. Notrofiller düşmüş, lenfositler de yüksek çıkmış. Bünyesi savaşıyor şu anda.