Gece sürekli emiyor ama asla gazını çıkaramıyoruz. Biraz uğraşsak uyanıyor . Gündüz kolaylıkla çıkarıyor. Röntgen çekildi karnı gaz bombası gibi olmuş. Yani rahatsız olmasa neyse de çok rahatsız oluyor ama ne yaparsak yapalım çıkaramıyoruz. Var mı bizim gibi hala gaz ile boğuşan 😳🥲