2.5 aylık bebeğim sadece sol gözünde sabahtan beri sarı akinti ve gözün beyaz bölgesinde kizariklik var. İlk doğduğu günler de aynı gozde capaklanma vardı. Gözyaşı kanal tıkanıklığı olabilir deyip masaj+çay veya su ile silme onermislerdi. O zaman hemen geçti. Ben de masaj yapmayı biraktim. Sabahtan beri çayla vs siliyorum ama geçmedi. Dr antibiyotikli damla vermişti geçmezse kullan diye. Hiç acmamistim. Onu kullanayım mi