Kızlar ben bebeklikten astım hastasıyım ama bir süredir ilaçlarımı kullanmıyorum en sonunda Mayıs ayında hastalandım cigerlerime inmiş zaturuye oldum hastanede yattım astım hastası da oldugum icinde beni çok etkiledi nefes alamadım şimdi 1 haftadır yine nefes alamıyorum aslında hasta değilim ama nefes almakta çok zorlanıyorum hastaneye sıra aldım ama 1 hafta sonraya verdi napsam iyi gelir havam var aslında içime cekmeli olan iyi gelmiyor içinizde astım.hastasi olan varmı acaba evde ventolin cortair var hava versem kendime iyi geliri acaba sanki hasyada olcam gibi öksürcem gibi korkuyorum yine aynı olcak diye of çok moralim bozuk