mervemn benim kızım 10,5 aylık. Emekliyor, emeklerken oturma pozisyonuna geçebiliyor. Yerdeyken koltuğa uzanıp ayağa kalkıyor. Kollarından tuttuğumuzda yürüyor. Anne, baba, kuş, karga, gel, mama gibi kelimelik şeyleri söylüyor. İnek ne der diyorum möö diyor, kuzu ne der diyorum mee diyor, horoz sesini taklit ediyor 😅, köpek sesi çıkarıyor, gözlerin nerde burnun nerde ağzın nerde dediğim de gösteriyor.