busehazalece Kızlar 8 aylık bebeğim ilk defa antibiyotik basladı ama gaz sancısından çok kötü oldu tek fark ilaç olduğu için onun yaptığını düsünüyorum yasayan var mı
Tesla123 Antibiyotik ile birlikte prebiyotik kullanmalısınız. Antibiyotikler ne yazık ki bağırsakları mahvediyor. Çok gaz, ishal, kabızlık yaşamanız çok normal. Prebiyotik ile toparlayacaktır