ayse55beyza 3 aydır her ay başı kızım grip oluyor çok üzülüyorum sakınıyorum20 @ylık kızım yemesi falan çok iyi maşallah ama neden sürekli hasta olur bilmiyorum yine şükür allahım dermansız dert vermesin ama yinede üzülüyorsun masum masum yatınca
ecrineymen ayse55beyza vala canin biz 3 Yas ve 5 Yas her ay suan ay bile olmadi yani ne olcak bilmiyorum Dua editor um hemek yeme normal hani vitamin ilavlari kullaniyor ama yok yani ayni grndiliginden gecmiyor baktim gecmiyor doctors go diyorum havale gecmisi Miz oldugu icin antibiyotik veriyor ya bnde mecbur veriyoum ne yaoayim
Snp57asel ayse55beyza bi ara benim kızımda öyleydi her ay ama her ay grip olurdu sonra ben yeni keşfettim internetten bağışıklık güçlendirici macun aldım içinde hersey var sabah akşam tok karna onu veriyorum onun etkisinden mi bilmem çok şükür biseysi yok 2 aydan beri inşallah da olmaz çocuklar hasta olunca olmuyor yaa ben çok panik yapıyorum inşallah iyileşir bi an önce minikk 😊