Şuan yanımda yatıyor, oğlumu da emziriyorum ve sessizce ama hıçkıra hıçkıra ağlıyorum. Kv yanımda destekçi. Yemekler vs hep onda. Çocukları da o tutuyor ama kızım hem koala oldu hem de başka bi dünyada. Her şeyi ağlayarak yaptırmak derdiinde. Derdini de anlatacak kadar güzel konuşuyor hani konuşamıyor desek.
Çocuğa bağırıyorum malesef. Neden bağırıyorum çünkü su diyor mesela tamam diyorsun mutfaga gidiyorsun gidiyorum diye kriz geçiriyor. Onu da alıyorum kucagıma kendini yerlere atıyor beni dövüyor( yüzüne vurmalar) bacagımı, elimi ısırıyor. Aklımı oynatcam. :(((((