Aysegulisaa54
21 günlük oğlum var 4 cü gün göbek bağı düştü 5 ci gün hastane konturuoldü hafif kan lekelenme yapıyor diye biseyle yaktı göbeği sonra 15 ci gün biz devlet hastAnesine götürdük hala lekelenme geliyor diye oda yaktı sonra k vitamini aşısı yaptı daha kanamadı ama akşam göbeğin etrafında kararma olmuş neden acaba ya