Aysenuracar32 5 buçuk aylık bir bebeğim var öksürüyor balgamlı hatta ortalıkta salgın olduğu için doktora götürmek istemiyoruz evde onun için ne yapabilirim henüz ek gıdaya geçmedik ama 1 çay kaşığı pekmez verdim şimdi
Nyr195 Aysenuracar32 ıhlamur kaynat ılık ver canım sabah uyandiginda akşam yatirmadan balgamini atıyor hemen .birde yine sabhalari pekmez ver birşey olmaz zararı yok zaten 1 ay sonra ek gıdada vericeksin bunları
Nyr195 Aysenuracar32 ben hergun verimiyorum hasta olmadığı halde . Doğal antibiyotik sonuçta kendimde içiyorum hem süt yapıyor hem sakinlestiriyor🤭
Nyr195 Aysenuracar32 balgam öksürük için antibiyotik verir doktora götürürsen ama öksürükle birlikte hırıltı göğsünden ses geliyorsa doktora götür akcigerlerine inip bronşit yapabilir .
Bnubrs Aysenuracar32 Öksürük icin iki dis sarımsağı havanda dövün sonra üc yemek kaşığı zeytinyağ ile karıştırın sarımsakla özleşen zeytinyağını gece yatarken ayağının altına sürün çorabını giydirin cok iyi geliyor🙏🏻sifa olsun insallah küçüğe🙏🏻🤗
FeriDeniz Aysenuracar32 doktora götürsen iyi olur. Allah korusun ciğerlerine inmesin. Bir de balgam masajı var. Bebeği yüz üstü yatır koluna. Elini kubbe şeklinde yap Göğüs hizasından yukarıya doğru pat pat ritmik bir şekilde vur.