Nurm23 bizim de söylemiyordu (Ekim 2021 doğumlu). Çünkü tek gitmek istemiyor bu yüzden tutuyordu . Ben öğretmenden rica ediyorum hergün o hatırlatıyordu şimdi alıştı. Neden bekliyor ki kendince sebebi oluyor çocuğun , yemekten ve çıkıştan önce belli bir zamanda teklif etmeli hatırlatmalı.