Merhaba hanımlar oğlum bir hafta sonra 3 aylık olucak 20 gün önce felan kontrole gittik bebeğimin kilo alımının çok iyi olduğunu söylemişti doktorumuz gaz sancıları olduğunu ve kaka yapmadığını söyledim bu damlayı yazdı ama o günden beri oğlum hiç kilo almadı mama takviyeside yaptım günde 2 veya 4 kez yine almadı çocuk endokrin ve gastroya yönlendirdiler onada yarın gidicez ama aklıma damla geldi kullandığımdan beri kilo almamış olması tesadüf mü yoksa damladan kaynaklı olabilir mi ?