Çocukluğum gitti canımım diğer yarısı gitti çok şey var söylemek istediğim aldığım nefes batıyor bugün buz gibi toprağa verdim dua istiyorum birde acaba bizi görüyormu duyuyormu ilk gecesi nasıl gecer çok korkardı ölümden öyle tatlıydı canı rabbim çektirmedi yatakta alıverdi bi nefesle alışırmıyım bilmiyorum koca bir boşluk ve acı kaldı geriye