kpd 2 aylık olduk Dr sab simplex gaz damlası verdi daha kötü yaptı kızardı ıkındı kustu hep bıraktık şimdi sadece probiyotik kullanıyoruz biraz daha iyi ama hala çok rahat değil dün kontrolde nurse harveys damlayı önerdi Dr ama korkuyorum yine aynı şekilde olur diye siz hangi damlayı kullandınız