aleynkur sağlık ocağındaki ebelerin eğitim durumundan gerçekten şüphe duyuyorum bazen. Kızım bütün aşıları oldu en hissetmediğimiz aşı rotaydı. Ne huzursuzluk, ne ağrı, ne ateş hayatımıza devam ettik. Olan şey de çok çok nadir olabilecek bir şey. Rota alerji riski çok düşük bir aşı. Ebeye kulak asmayın sonra hasta olduğunda çok pişman olursunuz. Ayrıca menenjit ve rota ne alaka onu da anlayamadım