Hiilyuss ilk oğlum 48 aylık başladı. Tam dört yaşında. O zamanlar iklim olarak güzel bir şehirde yaşıyorduk yaz kış disaridaydikarkadaş ortamı çok iyiydi,tek çocuk olunca gerek duymadım daha önce vermeye.
Şimdi kızım 28 aylık. Önümüzdeki yıl okul açılırken 36 ayı dolmuş olacak nasipse. Bende yarım gün de olsa vermeyi düşünüyorum. Çünkü şuan kışları daha soğuk bir şehirdeyiz, dışarısı çok verimli değil. Her gün çıkıyoruz ama hava alıp geliyoruz hemen.Hiç arkadaşı da yok.oyun grubuna gidiyoruz haftada iki gün ama asla yeterli değil bence. Şu kışı bir atlatalim düzelteceğiz inşallah 😅🌸