Kızlar 2 ay aşısı bizi maf etti dün sabah oldu aşıyı dün akşam huzursuzluk başladı bugün sabah ateş ve delirdi çocuk resmen ne olduğunu anlamadım uykulu beslenmek istemiyor az içiyor süt uykulu ama uyuyamıyor gibi gibi büyük kızım da infulenza oldu odalar ayrı acaba o çmı bulaştı diyorum ama ateş 38 i geçmiyor kafayı yemek üzereyim ne zaman geçer bu eğer aşıdansa Calpol veriyorum