Elifiminannesi Iyi akşamlaaar 🙏 bebeğim 3 ayi doldurcak persembe günü oyuncak almak istiyorum ama nasıl oyuncak almalıyım? Çıngırak dişlik alıcam ama bebegimin ilk zeka kartlari adli kartlari almak istiyorum ama uygyn olur mu bu ayda bilmiyorum? Kartlari kullanan varmı ve nasil kullandınız? Şimdiden teşekkürler 😊
[silindi] Elifiminannesi ben 2 aylıkken benim ilk kartlarım olan kartlardan aldım kartları gösterip onlarla ilgili cümleler kuruyorum hemde canlı renkleri olduğu için çok ilgisini çekiyor hoşuna gidiyor oyun halısına pek ilgili olamadı henüz 2,5 aylığız gün içinde hep konuşmaya çalışıyorum tabiki bazen kendimi yetersiz hissettiğim oluyor ama hep ayna önünde bir şeyler yaptırmaya çalışıyorum kalkmak için kendini zorluyor genelde kollarından tutup oturtuyorum sonra biraz daha sıkıyor ayağa kaldırıyorum tekrar oturtuyorum ve tekrar yatırtıyorum anlayacağın şu ara tek oyuncağı benim 🤗
Efe123 Oyun halısı aldık 3. Ayda pek ilgili olmasa da 4. Ayda şuan çok seviyor hatta hafta sonu evde değildik eve geldik ve koydum baya Bi oynadı sanki özlemiş gibi çıngıkları var amigurumi eşeği tavşanı ve zürafası var puset için asırlan çekçekli inekten aldım bunlarla oyalanıyor şuan bende zeka kartları almayı düşünüyorum normal bir. Kitap dahi okusam çok heyecanla dinliyor bu yüzden masal kitapları da almak istiyorum bakalım benim tavsiyem bunlar
Durukaninannesi Ya benim bebeğim de daha 46 günlük bende çok hevesleniyorjm oyuncak almak için bir iki ay sonra oyun halısı hamak falan almak istiyorum
yas_emin3467 Piyanolu oyun halısı , diş kaşıyıcı, çıngırak , hışırtılı kumaş kitap, çıngıraklı çorap bileklik, yumuşak top ve küpler.. zeka kartlarını doğduğundan beri gösteriyorum. Dikkatini çok çekiyor. Doku hisset kartları,
Durukaninannesi [silindi] beşik de uyuyor canım şuan ilerde bende hamak almak istiyorum yazın balkonda güzel olur diye