Gulsum3 Kızlar adetime 3 gün var test yaptım negatif çıktı ama bütün gebelik belırtılerım var bu durumu yaşayıp hamıle çıkan var mı
lina3434 Gulsum3 benimde adet günüm geçti canım erken gebelik testi yaptım 3 tanede normal çıkmadı adet öncesi kullandığım ilaçtan dolayı gecikti benimde herhalde
nnoktaa Gulsum3 6 gün gecikmem var. Emzirmeyi bıraktığım için regl düzenim kaydı diye düşünüyorum. Test yaptım negatif. Yapay zekacığım da gebelik ihtimalin düşük dedi 😂
hsznysr Adete 3 gün kala test negatifti adetim 9 gün geçmişti bi yapayım dedim çift koyu çizgi çıkmıştı betada 3500 civarıydı. Geciktiğinde daha net sonuç veriyor. Kızım suan 8 aylık Allah isteyene versin insallah 🙏🏻
Gulsum3 hsznysr amin inşallah oğlum var 2,5 yaşına yakın bu ay korunmadık bi kardesı olsun araları tam 3 yaş olsun dıye bekliyorum merakla