nurkilicaybi Bebeğim inanılmaz derecede gazlı, anne sütü artı mama ile ilerliyorum hipp kullanıyorum fakat gazı düzelmedi. Sma deneyeyim diyorum. Kullananlar yardımcı olabilir mi.
nilesln mrtsh11 aptamil sma hipp evolvia bunları denedim maalesef bebeğim hepsinde kusuyor ama çevremde ki sağlıkçılar kendi bebeklerine evolvia kullanıyor bana da onu demişlerdi beni içinde ki balık yağının kokusu rahatsız ettiği için şuan aptamil kullanıyoruz