Yaklasık 11 aylık bebeğim var dr idrar yolu enfeksiyonundan antibiyotik yazdı ama içmiyor agzını sımsıkı kapatıyor mamayla karıştırıyorum mamayı da içmiyor püreyle veriyorum püreyide yemiyor napcam bilemiyorum hiç birseyi yemiyor içmiyor ilaçlı diye önerisi oln var mı ?