Anneler bana bir akıl verin kızım 13 günlük oldu 1 hafta yenidoğan da yatırdılar sariliktan dolayı iki kez iki gün arayla dün gecede 11den sonrs hiç uyanmadı emmedi biraz mama verdim onu da kustu acile getirdik kanları alındı sarılığı iyi dedi hiçbir şeyi yok dedi benim bebeğim niye uyanmiuor o zaman naoicam biri bana yardım etsin ya