Bebeğim bugün 10 haftalık oldu, resmen gün sayıyorum büyümesi için . Şu günlerin bitmesini bekliyorum sabırsızlıkla . Gurbetteyim tek başıma çok zorlanıyorum, hep geçsin bitsin istiyorum artık . Lütfen geçecek dyin, çok az kaldı dyin . Gaz sancıları beni mahvetti, hiçbir işimi yapamıyorum. Lavaboya da gidemiyorum. Ne zaman bitecek? Gündüz ne zaman uyuyacak ??? 3 ayı bekliyorum bitecek mi?