nur09_ Adetim 4 gün geçti bugün ile birlikte 5 gün bugün sabah kan verdim 2.30 geldi beta sizce yükselir mi başına gelen var mı geç döllenme mi kafamda deli sorular
ShutUp nur09_ Pardon ilk yazdığımda kan kısmını atlamışım. Geç döllenme olabilir o yüzden birkaç gün sonra tekrar kan verin
nur09_ ShutUp bende öyle düşünüyorum ama Google baktığımda bir çok kişi yükselmez gibi yorum yapmış kafam karıştı sormak istedim