Bebeğim 8 aylık 3 gün kuralıyla 1.5 ay besinleri denedim. Bir gün maalesef anafilaksi geçirdi. Farklı olarak yediği o gün irmik vardı ama daha önce ekmek makarna yediği için alerjisi olacağını düşünmedim. Onun dışında yumurta sarısı, ev yapımı labne peyniri ve muz yemişti. Hepsini daha önce defalarca kez tüketti. Adrenalin iğnesi yapıldı. Çocuğum çok kötü durumdaydı Allah’ım kimseye yaşatmasın. Her yeri kaşınıyordu ve kabarmıştı gözleri öyle bir şiştiki yavrum göremez oldu göremediği ve kaşındığı için de ağlıyordu sürekli. İğneden bir süre sonra kaşıntısı geçti ve şişlikler inmeye başladı. Test yapıldı inek sütüne alerjisi çıktı ve yumurta akına çok çok yüksek alerjisi çıktı. Buğdaya alerjisi çıkmadı. 3 gün sonra tekrar doktorumuza gittik kolundan test yaptı bu sefer yumurta sarısı ve buğdaya da alerjisi çıktı. Doktor da şok içerisinde ve başka hastaneye sevk ettiler. İğnelerin etkisi geçmesi için 1 ay beklememiz gerekiyormuş sonuçlar yanıltıcı olabiliyormuş sonra başka doktora gidicez. Şuan süt ve süt ürünleri komple yasak gluten içerikli hiçbir şey tüketmiyoruz. Eser miktarda bulunabilir kavramları bizim için hayati boyutta önem taşıyor. Böyle bir durum yaşayan var mı? Merak ediyorum yalnız olmadığımızı bilmeye ihtiyacım var sanırım nasıl bir yol izlenmeli neler yapılmalı belki tecrübeli anneler çıkar