aksutuce Selam kızlar Bebeğim 2.ay aşılarını oldu .gelir gelmez ağrı kesici ateş düşürücü verdim. Bır uyudu 2 saat sonrası fena. Çok huysuz gazı çıkarırken ekstra ağlıyor . Meme ağzında olsun istiyor . Yatırıyorum ağlıyor. Kaldırıyorum ağlıyor. Aşı huzursuzluğu kaç gün sürer acaba
bsraygt1205 aksutuce benim bebeğime 2.ay aşısında bembeyaz oldu ölü gibi yattı 2 gün bomboş baktı sağlık ocağında hava verdiler. Eve geldik çocukta tepki yok bişey yok bomboştu yavrum 🥹🥹 gece 1 kere parol vermştm onun sesi çıkmasa bile sonra aşıdan korktum yaptırmıyorum artık hemen toparlar inşallah
aksutuce bsrt ateş yapmadı çok huysuzdu çarpık verdım 2 kez hemşire 6 saatte bir verebilirsin dedi. Verince rahatladı
melekbgci 2-3 güne geçer, bizde ilk 2 gün uyku hali yaptı mesela sonraki 2-3 gün huysuzdu sürekli ağrısı oldu sanırım sonra normale döndü ateş hiç olmadı ama ben günde 1 Çay kaşığı ağrı kesici ateş düşürücü verdim ağrısı dinsin diye
aksutuce melekbgci uykusu var ama calpol içince rahatlıyor . Gazıda ve kakasını yaparken zorlanıyordu . Calpol verince onuda yaptı . Maaşların etkisi geçince huysuzlaşıyor. Gece nasıl olucak bilmiyorum
aksutuce beyzack calpol verdim . Eve gelince hemen verdım ben . Verince rahatladı uyudu. Etkisi geçince çok huysuzlandı . İnmedei kucağımdan ağladı . 6 saat sonra tekrar verdım rahatladı.karın agrısı vardı oda biraz rahatladı . Ateşi çıkmadı ama çok huysuzdu. Umarım sizin bebeğinizinde ateşi çıkmaz .
melekbgci aksutuce inşallah sorunsuz geçer , 4-6 saat kadar geçtiyse yatmadan bı daha şurup verirsiniz
beyzack aksutuce maalesef çıktı 🥹 ve hiç susmadan ağladı elim ayağıma karıştı bu kadar yan etkisi olan bir şeyi neden hala yapıyoalr anlamıyorum öyle ağladıkça insanın içi gidiyor Calpol verdim salla salla anca biraz sakinledi :(
turkkahvesiggg beyzack bende 6 saatte bir mutlaka carpol verdim ve sürekli ten teması yaptım sadece biraz halsizdi çok şükür bir şey olmamıştı ama 2 gün ayırmadım onu kendimden
aksutuce beyzack çok şükür iyileşmiş . Benım bebeğimde uyku halınde. Rotavırus aşısı da oldu bugün.sureklı uyuyor tam emmıyor
aksutuce beyzack doktor yan etkısı olmaz dedı yaptı. Ama uyudu .ysptırmayacsktm ama yapalım dedı .keyfı yerınde ama
beyzack aksutuce aşı olduğu gün benimki de uyudu ama bugün Uyuyo on dk sonra uyanıyor extra bi ağlaması da yok neden böyle oldu anlamadım:(
aksutuce beyzack inanırmısın bende şuan bugün bunu sorguluyorum en fazla yarım saat uyuyor . Gazı da arttı