saudade87 Bebeğim 7 aylık, karnı tok altı temiz kucağımda iken hiçbir sorun yok ama hiçbir oyuncak ile oyalayamıyorum. İnsani hiçbir ihtiyacımı karşılayamaz hale geldim. Benden başka kimsede de durmuyor. Tecrübelerinizden faydalanmak isterim. İstiyorum ki 10 dk bile olsa kendi kendine oynasın. Bir şeylerle ilgilensin.
[silindi] saudade87 bebeğim 8 aylik 7 ayindan beri ben de hiç bir şekilde oyalaymiyirum, kendi başina oyun oynamiyor oyuncaklarla ilgilenmiyor, yalnizca kucak, kucakta gezmek istiyor, ben de zorlaniyorum🙏🏻fikit verenler olursa faydalanirim ben de
_Hera saudade87 9 aylık her oyuncağı aldım oynayabileceği belki dilkatini çeker oynar diye sonuç yine aynı. Beş dk inceler sonra bidaha almaz eline. Hep kucağımda hep ilgi. Hışırtılı kitaplar dikkatlerini bir nebze de olsa çekiyor denediniz mi ?
morenica saudade87 7-10 ay arası ayrılık kaygısından dolayı böyle oluyolarmış bi doktoru izlemiştim normalmiş sanırım da işte biz de insanız 🙄
saudade87 morenica yani evet hiçbir şeyini eksik etmiyorum. Oynuyorum onunla gezdiriyorum. Uyuduğunda zaten işi yapamıyorum en ufak bir sese uyanıyor. İstiyorum ki uyanıkken 10 dk oyalansın bi yemek yapayım , bi rahat tuvalete gideyim. İnanın yüzümü yıkayamadığım günler oluyor.
saudade87 morenica ne atakları , ne sendromları ne kaygıları bitiyor😄 anladım bu dünyada artık rahat yok. Mahşere kaldı
_Hera saudade87 hahsjs koşarak lavabo ihtiyacı, yemek yapma, kahve içme, etrafı toparlamak için güzel bir süre 🫠
morenica saudade87 Şu an söylediklerinizi 4.ay atak döneminde yaşıyorum, tahammülüm o kadar yok ki bazen hüngür hüngür ağlıyorum ama herkes hepsi bi gün geçecek diyor vardor bi bildikleri diyorum, sabırlar diliyorum 🙏🏻
morenica saudade87 bunları yaşarken yalnı değiliz bi noktada her şey yoluna girecek inşallah, gönülden sarılıyorum size güzel anne ❤️
saudade87 morenica ne kadar güzel bir mesaj bu çok teşekkür ederim desteğiniz için 🌺 çocuğu yapanları ayakta alkışlıyor, 3.yü yapanların önünde saygı ile eğiliyor, 4 ve üstü için ise heykel dikilmesini talep ediyorum😄
morenica saudade87 tüm söylediklerinize katılıyorum, fiziksel ve psikolojik olarak hala ayakta olmalarına hayranlık duyuyorum ve tek çocukla kafama huni takıp hayatıma devam ediyorum shsjsjdj
1bebekveanne Merhaba şu an benim çocuğum böyle doğduğundan beri hep kucak 4 ay 8 günlük hiçbirşey onu oyalamıyor sizde durum nasıl ne zaman geçti
acemibiranne7 1bebekveanne geçmedi 9. Aydayız hala aynı oyalanmıyor sürekli kucak istiyor ama büyüdükçe daha kolay tabi