ksm20 zamanla alışıp bağlanıyorsun. Ben de hamileyken o bağı kuramadım. Görmüyorum duymuyorum içimde bişi büyüyor ama sanki ben hamile değilim de başkası nı izliyorum gibi. Sanki o sorumluluk hiç gelmeyecek de ben hep annemin dizinin dibindeki küçük kız çocuğuyum gibi. Doğum zaten bi telaş bunu ben mi doğurdum ben şimdi anne mi oldum telaşı sonra ev kalabalık, süt arttırmak, sağmak, mastitler çocuğun sarılığı, idrar yolu enfeksiyonu hastaneye mi yatacak, sürekli meme ister, uyku yok. Doymuyor, sürekli kaka yapıyor, göbeği ne zaman düşecek düşmedi, ne zaman yıkanacak ,kakasında kan var neden,mukuslu yaptı neden….derken 40 gün nasıl geçiyor anlamıyorsunuz. Emzirdikçe onunla aynı ortamı paylaştıkça özellikle 3. Aydan sonra göz teması ve sosyalleşme ler başladıkça bu sefer de ne zaman bağlandığınızı anlamıyorsunuz.