2025mucizem benimki de 34 hafta 2 kg doğdu çok zorlandım memeyle uğraşmaktan kafayı yiyorduk artık şırınga denedik felan ama zor oluyor ya bence emzik ver güçlensin emme kası biberondan da korkma verebiliyorsan sağıp süt ver biraz kafası büyüynce emmesi de güçleniyor ben emzik biberon vermemiştim çırpınıp durdum resmen versem daha hızlı ve kolay büyürmüş kaşık şırınga gerçekten zor oluyor şimdi size tavsiye olarak değil ben sekiz ay öncesine gitsem hem biberon mama da verirdim güçlensin çenesi diye emzikte doktor öyle söylemişti. Üç aylıkken felan daha iyi emiyor biraz sabır sadece ve hemen toparlıyor merak etme