sariniz13 Kızlar defactodan bu montu aldım temizlemesini nasıl yapmam gerekiyor kullanan varmı ? Nasıl temizliyorsunuz, nasıl yıkıyorsunuz?
namkoll sariniz13 Hassas 30 derece de yıkadım Çamurla falan çok oynardı benim kızım pembeli beyazlıydı leke olmussa üstten prille sıcak suda çitiler atardım Makineden sonra güzelce çırpıp ters çevirip askıya balkona asardım hala ilk günkü gibi doğacak olan bebeğimde kullanacak inşallah
Minikbirprenses sariniz13 bende.lcwden aldım.etiketinde makinada yıkanmaz yazıyor 🤦🏻♀️yikayamadm daha
hamzazeydinannesi sariniz13 Bizde bu tulumdan aldık fakat çinden ithal olduğunu öğrenince iade ettik biliyorsunuz ki çin Doğu Türkistanlıları zorla asimile eden bir devlet. Teşekkürler
sariniz13 seval61 var hep başka dillerde birşeyler yazıyor yıkama talimatıyla alakalı birşey yazmıyor
sariniz13 namkoll daha hiç çamur olmadı ama dün suya bastı birşeyler yiyordu kirletti biraz ıslak mendille sildim dediğiniz gibi birde 30 derecede kısa programda yıkayayım yani yıkayınca inşallah birşey olmaz ya o kadar para verdim😂
emanetiminannesi namkoll Benımde kızımın pembelı beyazlıydı montu yepyenı duruyor sımdı erkek bebege hamıleyım ıcım gıdıyor tekrar cıcılı pembelı kıyafetler gıyderımıcem dıye🥹sızın ıkıncı bebegınız kız herhalde
namkoll sariniz13 Bizde hiç olmadı o kadar çok kullandık ve o kadar çok yıkadım ki. Siz yıkamadan mı giydirdiniz onu anlamadım?
sariniz13 emanetiminannesi montlarını yıkamıştım makinada ama bu tulumu bilemedim birde 2 tane daha vardı böyle tulumu onları rahatlıkla yıkamıştım kumaşları böyle değildi çünkü
namkoll emanetiminannesi 21. Haftadayım tahminleri kız yarın detaylı ultrasonda kesinleşecek. Pozisyonu kötü ama kız gibi dediler. Masrafımız olmayacak, en önemlisi sağlıklı olması tabiki ama yenmeni kıyafetler de onu bekliyor
sariniz13 Minikbirprenses ürün açıklamasında vs birşey yazmıyor bende bilemedim ya eşimin böyle bir yağmurluğu var makinada yıkanmaz diyor napıcam bilemedim
HELELEKADIN Minikbirprenses gecen sene lcwden almıştım bende ama etiketine hiç bakmamıştım valla direk atıp 40 derecede yıkadım hiçbişey olmadı kurutmaya bile attım ama sizi yönlendirmiyim asla bu benim yaptığım
emanetiminannesi namkoll Bızımde yarın detaylı ultrasonumuz var 22 haftadayız heycanlıyım ınsallah bır sıkıntı yoktur en onemlı şey sağlıklı olması tabıkıde ama benım hep hayalım 2 tane kızım olsun ama nasıp degılmıs sağlıkla ınsallah kucağımıza almak nasıp olsun ❤️
oylesinebiri__ hamzazeydinannesi tüm oyuncaklar her şey çinden siz hangi ülkenin ürünlerini alıyorsunuz peki
namkoll sariniz13 En azından elde yıkasaydın keşke deterjanla uyuz salgını var çok kötü makineye at birşey olmaz
emanetiminannesi namkoll Canım naptın bebegının cınsıyetını oğrenebıldın mı benım bebegım bır hafta gerıde çıktı moralım bozuldu doktorda kılo aldıracak şeyler ye dıkkat et dedı😔
seda2852 @sariniz13 Aynısının yeşilinden ben de oğluma aldım şurda durayım belki bir fikri olan olur daha bi keç kez kullandık