Bu tarz macun kullanan anneler lütfen kullanmayın. Yararı olmadığı gibi zararı çok daha fazla özellikle karaciğer gibi hayati bir organa…
Oğlum da yaşadığımız bir karaciğer problemi oldu bebeklik dönemi hastane yatışımız olmuştu o katın sorumlu profesör doktoru gelip gidip sürekli özellikle bu macunları sormuştu kullanıp kullanmadığımı ve karaciğere çok zarar verdiğini asla kullanmamız gerektiğini söylemişti. Bizim ki başka sebeplerdendi tabiki bu tarz şeyler hiç kullanmadım. Küçücük bebeklerinize içerisinde ne olduğu belli olmayan fenomen saçması şeyleri yedirmeyin lütfen.