Guzel anneler merhaba 3-4 yas grubu cocuklarınızla neler oynuyorsunuz. Biz doktorculuk, kuaförcülük, pazarcılık, evcilik oynuyoruz. Boyama, resim yapma, etkinlik kitabı var onu yapıyoruz kıtap okuyoruz.lego oynuyoruz. Ama gunler o kadar uzun kı (Ögle uykusu uyumuyor kızım ona ragmen gece de gec uyuyor) yine de başka oyunlar olsa daha guzel olacak gibi