8.5 aylikken genel anestezi ile oldu , sunnet dikisleri cok guzeldi hic kanama enfeksiyon vs olmadi doktor tertemiz yapmisti . Az bi ilacla uyutulup uyandirildigi söylendi yarasi cok cabuk iyilesti ve acisiz agrisiz atlatti . Yalniz yetiskinlere uygulanan tarife uygulaniyor malesef damar yolu acildi ve damari bulamadilar cok cani yandi agladi sdyeyle goturuldu getirildi vs bana cok gereksiz geldi ama ameliytan cok memnun kaldim sonrasinda hic zorluk cekmedik