esm198_ Çocuğum 8 aylık ilişkiden sonra hap kullandım 5 gün sonra kanamam oldu üstünden de 27 gün geçti gebe olabilir miyim öyle bir ihtimal var mı
esm198_ esm198_ bu arada gebelikten sonra ilk defa kanamam oldu kanama mıydı yoksa ilk defa adet mi oldum onu bilmiyorum gebelikten çok korkuyorum ikimiz de istemiyoruz öyle bir ihtimal var mı
esm198_ oylesinebiri__ 3 gün falan sürdü çok çok azdı yani toplasan 3-4 Pet değiştirdim o da hijyen açısından yani kanamam çok azdı
oylesinebiri__ esm198_ bende ella içtim 2 3 gün sonra kanamam oldu 6 gün sürdü ben regl olmuştum ama doğumdan sonra hiç regl olmadınız mi
esm198_ oylesinebiri__ oylesinebiri__ aşırı bir belirtim yok hani halsizlik falan var çocuktan dolayı mı yoksa gebelik mi bilmiyorum açıkçası korkuyorum ama tek seferden hap kullanmama rağmen gebe olabilir miyim ki düzenli emziriyorum
oylesinebiri__ esm198_ hangi hapı içtiniz markası ella miydi hap içip hamile kalanlar var ama bence değilsiniz
oylesinebiri__ esm198_ o zaman hapın etkisi 2 3 günlük kanama yapması oda gebelik oluşumunu önlemek için rahimde döllenme oluşmasın diye kanamayı dışarı atması benim kullandığım hapın kendi sayfasında böyle yazıyor
hsznysr Ertes72mi bende kullandıktan sonra adet oldum 4 gün sürdü bitti sonra tekrardan kanama görmüştüm düzeni hormonları bozuyor. Test yapın yinede garanti olsun.
oylesinebiri__ esm198_ doğum kontrol hapı dediğiniz hangisi ismi ne ertesi gün hapı almamışsiniz o zaman gebelik ihtimali var