kabakcekirdegi Hiilyuss peki kişi sayısı kadar mı almak mantıklı çünkü sanırım içinde ifadeler falan oluyormuş kağıt elden ele dolaşmasın
Hiilyuss kabakcekirdegi hayır bir tane yeterli. Cünkü 8-9 tanık oluyor biri birini okurken diğeri diğerini okuyor. Hepsini sırayla okuyunca oyun baslıyor 😂 tek dosya yetiyor
Hiilyuss kabakcekirdegi bence eğlenceli gece 5 e kadar oynadım kuzenimle cocugun sabah 7 de uyanacagını bile bile düşün 😂
kabakcekirdegi Hiilyuss Biz eşimle oynayacağız , ya ne zamandır aldım duruyor hiç hevesli değil ben ittire ittire olacak biraz
_Hera kabakcekirdegi hahahs bende almıştım hevesli hevesli normalde severdi birlikte oyun oynamayı ama çocuğun yorgunluğundan artık hevesi hiç yok 🥲🫠 oynamadik hala çözülmemiş bir davamız var
Hiilyuss kabakcekirdegi eşimle ben de öyle oynadım hiç heycanlı olmadı kuzenimle daha keyifliydi😂 anca reels kaydırsınlar