Kızlar burun akıntısı ve öksürük var prospan şurup kullanıyoruz ama pek fayda etmedi aynı zaman da 2 gündür nebulizatör ile hava veriyorum ilaç içince burun akıntısı biraz olsun duruyor ama öksürük geçmek bilmiyor az önce tereyağ ve pekmezi karıştırıp içirmeyi deneyim içmedi zorlayacağım tekrardan başka ne yapabilirim tavsiyelerinizi bekliyorum