Kızlar ek gıda döneminden sonra tüm kıyafetlerimiz leke leke kaldı. Home bitkiselin leke çıkarıcısını kullanıyorum işe yaramıyor deterjan da siveno ve uni baby kullandım ama yok boğaz kısmı kollarındaki kısımlar hep leke leke kaldı sürekli kıyafet almaktan yoruldum :( e bebekten toz lekeçıkarıcısı aldım o da pek işe yaramıyor