[silindi] Minikbiiranne en sağlıklısı doktordan fikir almak. Bende de bel fıtığı çıktı belden kalçaya doğru ağrı oluyordu daha ileri olan arkadaşlarda bacağa vurmuştu ağrısı kalçadan bacağa şiddetli ağrı. Bana doktor kas gevşetici hap ve reparil vermişti
mavii_98 Minikbiiranne benimde bacak ağrılarım var diz kapaklarım hamilelik sonrası böyle oldu bende de acıyor resmen Ke iklerim ama sanırım sizinkini farklı
baharlivaa mavii_98 benimde aynı 8ay olacak azıcık yürüsem dizlerim ayak bileğim ağrıyor önceden yoktu dogumdan sonra çıktı mr çekildi ayağıma bişey çıkmadı
mavii_98 baharlivaa diz kapaklarım ağrıyor kemiklerimin ağrıdığını hissediyorum uzun süre ayakta kaldığımda çok güçsüz oluyor
baharlivaa mavii_98 bende öyle oluyorum benim dizlerime kireçlenme dediler de az yol yürüsem evde dahil yürüsem ağrıyor bazen
mavii_98 baharlivaa başka ek olarak birşey hissediyor musunuz birde ilaç filan veriler mi ve anlamak için doktor nasıl muayene etti
baharlivaa mavii_98 röntgen çekildi dizlerime krem ve ağrı kesici vermişler çok ağrıyor yani yukarı uyluk yerleri de ağrıyor tabi kütlüyor bazen düzüm ayak bileğim falan sizde de mi böyle oluyor ben