Kızlar bebeğim manual ana kucağında oturduğu zaman bezinde çok sızıntı oluyor sleepy kullanıyorduk şimdi e bebek markası baby me kullanıyoruz molfix kullandığımız dönemde de yine aynı problemi yaşadık böyle bi problemle karşılaşab oldu mu daha önce ?