Ay çok mutluyum. Bir tek yumurta kalmıştı onu da kek pankek tarzı şeyler veriyordum ama bir türlü sadece yumurtanın kendisine cesaret edemedim. Sonra haşlanmışı verdim sonra az yağda yapıp verdim ve bitti. 1 haftadır herhangi bir alerji belirtisi göstermedi. Hastane travma yapmış bende çok korkuyordum yine bir şey olacak diye ama bitti. Hatta eşim boşver yumurta da yemesin diyordu 😂 ama atlattık. İnşallah yenilenmez. Ama şimdilik bitti.