Arkadaslar 1 hafta önce chicco ohlala baston puset aldik cok guzel bi araba cok memnun kaldim ama simdi yeniden hamileyim 16 aylik oglumda var sapli modelini almak istiyorum 1 kere kullandik degisim yapmadilar hastalandim diye disari cikip kullanma firsatimiz olmadi sadece magazadan binip eve getirdik sapasaglam almak isteyen varmi 850 ye aldik 800 den koydum letgoya ama cok dusuk fiyat veriyolar 300 gibi 750 ye kadar birakiyorum